Category Archives: Adverteren

clickmagick tracking

Clickmagick Tracking vs Clickfunnels

Clickmagick Tracking Ja ik weet het is in het Engels! Maar dan begrijp je ook de termen die gebruikt worden. Het is een flinke portie wat ze hier neerzetten. Mocht je het niet begrijpen stuur ik je de nederlandse vertaalde versie persoonlijk naar je toe! After a ton of research, testing and trial and error.…

Continue Reading →

Facebook adverteren

Facebook Adverteren

Waarom is facebook adverteren niet altijd winstgevend? Waar moet je op letten met facebook adverteren? Inderdaad, hoe ouder je ads worden… hoe beter je verkeer wordt. Dus zet nooit je ads uit als je niet DIRECT resultaat hebt. Maar laat je ads even draaien en warm worden om beter te targetteen. Het is heel simpel!…

Continue Reading →

cost per mille

Cost per mille? CPM?

Cost Per Mille? CPM? Wat is dat eigenlijk? Cost per mille betekend per 1000 vertoningen. Deze methode van adverteren wordt veel gebruikt bij branding. Dus met andere woorden naamsbekendheid. Als je dus veel vertoningen hebt voor een bepaalde prijs kan je daar behoorlijk groot mee worden. Maar is het rendabel voor producten of diensten die…

Continue Reading →

pay per view

Pay per view?

Pay Per View = PPV Wauw dat klinkt interessant? Maar is het ook interessant? JA! Het is namelijk een methode die hier in Nederland niet heel veel voorkomt. En de rede is daarom ook simpel.. men weet niet wat men er mee moet doen met pay per view. Dus dat is een eye opener voor…

Continue Reading →

call to action

Call to action

CTA? Wat betekend call to action? Cta is de afkorting voor call to action. Dit is super interessant, want een cta is vaak de beslissend makende manier van verkopen op het internet of in het algemeen met marketing. Vaak wordt dit toegepast in sales copy’s om de klant te triggeren. Een cta wordt vaak ingezet…

Continue Reading →

Page 1 of 3